Kaoz i skolan

Min dag ♥
Idag hade jag spanska prov och en bildpresentation.På bildpresentationen fick jag hjärnsläpp, inte så lyckat alltså.
På spanska provet hände något väldigt roligt. Typ 20 min in i provet börjar brandlarmet tjuta.Först säger läraren att vi ska sitta kvar och fortsätta med provet men sen kommer en annan lärare och säger att vi ska ut.Väl ute regnar det som det alltid gör i sverige. då får vi reda på att det bara är en övning så alla blev sura. Efter en kvart får vi gå in, då säger min lärare att vi ska fortsätta med provet ,så från att alla var jätte glada blir alla jätte sura eftersom provet fortsätter -.-. provet va jätte svårt så det gick  pissdåligt. Fast det var värre för dom som hade franska för deras lärare bröt ihop och började gråta flera gånger. Och ja det var min intressanta dag. Nu ska jag sätta mig och plugga. jag har So och matte prov nästa vecka.
Kram Alma 
 
Dagens outfit
Tröja-lager 157
Jeans- cheap monkey
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0