Tränat

Tja, nu är jag hemma från min fotbollsträning :). Mitt lag spelar i högsta divisionen i vår åldersklass.På lördag är vår första slutspelsmatch så det blir jättekul, såklart hoppas jag att vi vinner. Imorgon ska jag kolla på xfactor live i annexet med familjen, så det ska bli jättekul.;) Ser verkligen framemot det.Jag frågade min fina kompis Rebecka om hon ville följa med, men hon var lite förkyld så hon visste inte :/. jag hoppas iallafall att hon kan följa med, annars frågar jag någon annan.Det är ju kannelbullensdag idag :). känner mig lite tjock, fick kannelbulle i skolan, hemma och på fotbollen heheh.. ;) tur att jag har tränat idag!
Ska sätta mig och göra läxor nu.
Ha det bra så länge ♥
Kram Alma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0